Share
  • 218
  • 22
  • 39
  •  
  •  
  •  
    279
    Shares

 1,282 

Criza generată de coronavirus nu trebuie să îi oprească pe antreprenori, specialiștii din diverse domenii, freelancerii, din a se promova online. 

Orice formă de comunicare către publicul larg este de bun augur, chiar dacă activitatea este sistată temporar. În această perioadă, cu toții avem nevoie de mai multă vizibilitate online.  Comunicarea trebuie să fie făcută în mod constant atât pentru clienții actuali cât și pentru clienții noi. 

O resursă bună, mai ales în această perioadă dar și pentru viitor sunt proiectele mass-media și blogurile.

Un astfel de tool recomand și eu, interviul.ro este platforma care poate oferi acest nou tip de promovare atât pentru persoane cât și pentru servicii, produse și locații.

Această formă de promovare ajută atât managerii/ ownerii de afaceri dar și speciaiștii din sănătate, înfrumusețare, educație, modă, design etc. și persoane publice sau politicieni.

Promovarea prin intermediul interviul.ro implică doar publicarea de interviuri. În funcție de scopul dorit, oferim mai multe variante de interviu:

Interviul.ro – Portret (destinat persoanelor publice și nu numai, antreprenorilor, specialiștilor din diverse domenii)

Interviul.ro – Opinie (destinat antreprenorilor, specialiștilor din diverse domenii)

Interviul.ro – Info (destinat mediului business cu scopul de a face un anunt si a prezenta un serviciu/ produs/ locație apărut nou pe piață)

Interviurile publicate vor fi publicate în mod permanent și promovate (preluări și comunicări) pe rețeaua proprie.

Ei au folosit deja această oportunitate. Promovează-te și tu!

Pentru mai multe informații despre oferta de publicare, puteți scrie la fsmedia.ro@gmail.com sau interviu@interviul.ro

 


Share
  • 218
  • 22
  • 39
  •  
  •  
  •  
    279
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *